REGULAMIN
Sklep internetowy GEKOTA prowadzi sprzedaż wysyłkową za pośrednictwem sieci Internet. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient przeglądając ofertę sklepu gekota.pl zobowiązany jest do zaznajomienia się z poniższym regulaminem.
Sklep www.gekota.pl jest prowadzony przez firmę:
GEKOTA Mateusz Kaczmarek Konrad Pęcak SC
Rynek Łazarski 16
60-733 Poznań
tel.: 510-343-168
NIP: 779-246-98-38
sklep@gekota.pl
ING Bank Śląski : 83 1050 1520 1000 0092 6470 8729
I Zakupy:
- Przy zakupie zwierzaka przez Internet konieczny jest wcześniejszy kontakt w celu potwierdzenia dostępności, wskazania humanitarnego sposobu przekazania zwierzęcia, lub umówienia odbioru osobistego.
- AKTUALNIE NIE PROWADZIMY WYSYŁKI ZWIERZĄT
- Oferta na stronie gekota.pl ma na celu przedstawienie oferty sklepu stacjonarnego.
- Na wniosek klienta na wszystkie towary sprzedawane w sklepie wystawiamy faktury VAT.
- Wysyłka odbywa się od poniedziałku od środy po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie lub na życzenie klienta w innym terminie.
- Zakup artykułów odbywa się po przez odpowiednie przyciski na stronie internetowej. Każdy zakup jest potwierdzany mailowo lub telefonicznie.
Dane teleadresowe sklepu znajdują się w zakładce KONTAKT. - Koszt wysyłki kurierem wynosi 15zł w przypadku przesyłki standardowej o wadze do 5kg i maksymalnych wymiarach 300cm (długość + wysokość + szerokość paczki).
Cena wysyłki przesyłki niestandardowej jest ustalana indywidualnie. - Koszt wysyłki PKP- 30zł, PKS- 20zł
- Stan magazynowy:
– może ulegać zmianie i nie oddawać realnego stanu magazynowego, a jest to związane z tym, że stany magazynowe odzwierciedlają realną liczbę towaru dostępną w sklepie stacjonarnym. Stany magazynowe staramy się aktualizować na bieżąco. - W przypadku zamówień budzących wątpliwość firma zastrzega sobie prawo do nierealizowania zamówienia do czasu wyjaśnienia niejasności.
- Zamówienia nieopłacone w ciągu 5 dni roboczych zostają anulowane.
- Zamówienia z nieprawidłowo wypełnionymi danymi teleadresowymi, to jest uniemożliwiającymi kontakt lub wskazanie odbiorcy, zostają anulowane.
- Sklep nie bierze odpowiedzialności za stan zwierzą wysłanych pocztą – wysyłka pocztą na odpowiedzialność kupującego.
II Zierzęta:
- Wszystkie zwierzęta oferowane w naszym sklepie są legalne na terenie Polski. Gatunki objęte Konwencją Waszyngtońską zawsze posiadają wymagane dokumenty.
- Cena żywych zwierząt :
-jest zależna od odmiany barwnej,
-jest zależna od wieku,
-jest zależna od płci,
jest ceną minimalną, chyba że opisu zwierzęcia wynika inaczej. - Zwierzęta znajdują się pod stałą kontrolą lekarza weterynarii.
- Żywe zwierzęta nie podlegają reklamacji.
III Polityka prywatności :
- Nasz sklep korzysta z plików cookies.
- Oprogramowanie naszego sklepu zapisuje w plikach cookies informacje, które dotyczą :
– informacji na temat sesji,
– ostatnio oglądanych produktów,
– wykorzystanych kodów rabatowych. - Wszelkie dane klientów podane w trakcie rejestracji nie są wykorzystywane w jakichkolwiek celach reklamowych lub komercyjnych. Nie są dostępne dla osób trzecich, a jedynie dla administratora sklepu.
IV Zdjęcia :
- Zdjęcia znajdujące się na stronie sklepu GEKOTA są jego własnością. Zastrzegamy sobie wyłączne prawo do wykorzystania ich w celach komercyjnych.
- W przypadku chęci wykorzystania naszych zdjęć do celów prywatnych prosimy o kontakt.
V Zwroty i reklamacje:
- Przy zakupie przez sklep internetowy przysługują dwa tygodnie na zwrot towaru, towar musi być w stanie nienaruszonym i w oryginalnym opakowaniu.
- Towar uszkodzony podlega reklamacji i wymianie.
- Reklamacji nie podlega zużycie się produktu powstałe na skutek nieprawidłowego użytkowania produktu.
- Żywe zwierzęta nie podlegają reklamacji.
VI Hotel dla zwierząt:
- Hotel przyjmuje zwierzęta w godzinach otwarcia sklepu GEKOTA.
- Koszt opieki nad zwierzakiem wg stawek zamieszczonych w cenniku (jeśli dane zwierze nie występuje w cenniku prosimy o kontakt).
- Sklep zastrzega sobie prawo odmówienia usługi hotelowej w przypadku wątpliwości co do stanu zdrowia zwierzaka.
- Zwierzę przyjmowane jest na odpowiedzialność właściciela (dotyczy gatunków rzadkich i trudnych w hodowli oraz bezkręgowców).
- Zobowiązujemy się do zapewniania pełnej opieki zwierzakowi przez okres pobytu w hotelu.
- Potwierdzeniem pozostawienia zwierzęcia w hotelu jest umowa wraz z paragonem, na której znajdują się:
-data pozostawienia w hotelu,
-data odbioru,
-pieczątka sklepu,
-imię i nazwisko właściciela,
-podpis właściciela,
– imię i nazwisko pracownika,
-podpis pracownika.
- Aby odebrać zwierzę należy okazać w.w. umowę.
- Sklep nie zwraca pieniędzy za krótszy niż na umowie pobyt zwierzęcia w hotelu.
- Za pobyt zwierzęcia w hotelu po zakończeniu czasu obowiązywania umowy naliczana jest opłata według cennika za każdą rozpoczętą dobę.
- Zwierzęta nieodebrane w ciągu 30 dni od daty zakończenia usługi hotelowej przechodzą na własność sklepu GEKOTA.
VII Inne :
- Regulamin może ulec zmianie.
- W kwestiach nieujętych w regulaminie odnosimy się do aktualnie obowiązujących przepisów prawa na terenie Polski