Regulamin

REGULAMIN

Sklep internetowy GEKOTA prowadzi sprzedaż wysyłkową za pośrednictwem sieci Internet.  Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient przeglądając ofertę sklepu gekota.pl zobowiązany jest do zaznajomienia się z  poniższym regulaminem.

Sklep www.gekota.pl jest prowadzony przez firmę:

 GEKOTA Mateusz Kaczmarek Konrad Pęcak SC
Rynek Łazarski 16
60-733 Poznań
tel.: 510-343-168
NIP: 779-246-98-38
sklep@gekota.pl
ING Bank Śląski : 83 1050 1520 1000 0092 6470 8729

I Zakupy: 

  1. Przy zakupie zwierzaka przez Internet konieczny jest wcześniejszy kontakt w celu potwierdzenia dostępności, wskazania humanitarnego sposobu przekazania zwierzęcia, lub umówienia odbioru osobistego.
  2. Oferta na stronie gekota.pl ma na celu przedstawienie oferty sklepu stacjonarnego.
  3. Na wniosek klienta na wszystkie towary sprzedawane w sklepie wystawiamy faktury VAT.
  4. Wysyłka odbywa się od poniedziałku od środy po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie lub na życzenie klienta w innym terminie.
  5. Zakup artykułów odbywa się po przez odpowiednie przyciski na stronie internetowej. Każdy zakup jest potwierdzany mailowo lub telefonicznie.
    Dane teleadresowe sklepu znajdują się w zakładce KONTAKT.
  6. Koszt wysyłki kurierem wynosi 15zł w przypadku przesyłki standardowej o wadze do 5kg i maksymalnych wymiarach 300cm (długość + wysokość + szerokość paczki).
    Cena wysyłki przesyłki niestandardowej jest ustalana indywidualnie.
  7. Koszt wysyłki PKP- 30zł, PKS- 20zł
  8. Stan magazynowy:
    – może ulegać zmianie i nie oddawać realnego stanu magazynowego, a jest to związane z tym, że stany magazynowe odzwierciedlają realną liczbę towaru dostępną w sklepie stacjonarnym. Stany magazynowe staramy się aktualizować  na bieżąco.
  9. W przypadku zamówień budzących wątpliwość firma zastrzega sobie prawo do nierealizowania zamówienia do czasu wyjaśnienia niejasności.
  10. Zamówienia nieopłacone w ciągu 5 dni roboczych zostają anulowane.
  11. Zamówienia z nieprawidłowo wypełnionymi danymi teleadresowymi, to jest uniemożliwiającymi kontakt lub wskazanie odbiorcy, zostają anulowane.
  12. Sklep nie bierze odpowiedzialności za stan zwierzą wysłanych pocztą – wysyłka pocztą na odpowiedzialność kupującego.

II Zierzęta:

  1. Wszystkie zwierzęta oferowane w naszym sklepie są legalne na terenie Polski. Gatunki objęte Konwencją Waszyngtońską zawsze posiadają wymagane dokumenty.
  2. Cena żywych zwierząt :
    -jest zależna od odmiany barwnej,
    -jest zależna od wieku,
    -jest zależna od płci,
    jest ceną minimalną, chyba że opisu zwierzęcia wynika inaczej.
  3. Zwierzęta znajdują się pod stałą kontrolą lekarza weterynarii.
  4. Żywe zwierzęta nie podlegają reklamacji.

III  Polityka prywatności : 

  1. Nasz sklep korzysta z plików cookies.
  2. Oprogramowanie naszego sklepu zapisuje w plikach cookies informacje, które dotyczą :
    – informacji na temat sesji,
    – ostatnio oglądanych produktów,
    – wykorzystanych kodów rabatowych.
  3. Wszelkie dane klientów podane w trakcie rejestracji nie są wykorzystywane w jakichkolwiek celach reklamowych lub komercyjnych. Nie są dostępne dla osób trzecich, a jedynie dla administratora sklepu.

IV Zdjęcia :

  1. Zdjęcia znajdujące się na stronie sklepu GEKOTA są jego własnością. Zastrzegamy sobie wyłączne prawo do wykorzystania ich w celach komercyjnych.
  2. W przypadku chęci wykorzystania naszych zdjęć do celów prywatnych prosimy o kontakt.

V Zwroty i reklamacje:

  1. Przy zakupie przez sklep internetowy przysługują dwa tygodnie na zwrot towaru, towar musi być w stanie nienaruszonym i w oryginalnym opakowaniu.
  2. Towar uszkodzony podlega reklamacji i wymianie.
  3. Reklamacji nie podlega zużycie się produktu powstałe na skutek nieprawidłowego użytkowania produktu.
  4. Żywe zwierzęta nie podlegają reklamacji.

VI Hotel dla zwierząt:

  1. Hotel przyjmuje zwierzęta w godzinach otwarcia sklepu GEKOTA.
  2. Koszt opieki nad zwierzakiem wg stawek zamieszczonych w cenniku (jeśli dane zwierze nie występuje w cenniku prosimy o kontakt).
  3. Sklep zastrzega sobie prawo odmówienia usługi hotelowej w przypadku wątpliwości co do stanu zdrowia zwierzaka.
  4. Zwierzę przyjmowane jest na odpowiedzialność właściciela (dotyczy gatunków rzadkich i trudnych w hodowli oraz bezkręgowców).
  5. Zobowiązujemy się do zapewniania pełnej opieki zwierzakowi przez okres pobytu w hotelu.
  6. Potwierdzeniem pozostawienia zwierzęcia w hotelu jest umowa wraz z paragonem, na której znajdują się:
    -data pozostawienia w hotelu,
    -data odbioru,
    -pieczątka sklepu,
    -imię i nazwisko właściciela,
    -podpis właściciela,
    – imię i nazwisko pracownika,
    -podpis pracownika.
  1. Aby odebrać zwierzę należy okazać w.w. umowę.
  2. Sklep nie zwraca pieniędzy za krótszy niż na umowie pobyt zwierzęcia w hotelu.
  3. Za pobyt zwierzęcia w hotelu po zakończeniu czasu obowiązywania umowy naliczana jest opłata według cennika za każdą rozpoczętą dobę.
  4. Zwierzęta nieodebrane w ciągu 30 dni od daty zakończenia usługi hotelowej przechodzą na własność sklepu GEKOTA.

 VII Inne :

  1. Regulamin może ulec zmianie.
  2. W kwestiach nieujętych w regulaminie odnosimy się do aktualnie obowiązujących przepisów prawa na terenie Polski

 

 


Gekota powered by WeBrains